Opret en reklamationssag

Vi er kede af, at du har oplevet en fejl på en af vores varer. For at vi hurtigt kan vurdere fejlen og hjælpe dig videre skal du oprette en RMA/reklamationssag (1 sag per vare). Udfyld blot formularen nedenfor.

Bemærk at vi kun behandler reklamationer, hvis du er kunde hos os, og har købt varen af os.
 

Fortæl os, hvornår du har købt varen.
Når du handler hos Jasa Company, er der 2 års reklamationsret på alle produkter. Hvis vi tilbyder en udvidet garanti, vil dette fremgå af et garantibevis, kvittering, faktura eller produktdatablad.
Fortæl os lidt om varen og den fejl, du oplever.
Beskrivelsen af fejlen skal være så præcis som muligt. Du bør samtidigt anføre i hvilket miljø/omgivelser, varen har været installeret i samt beskrive monteringsmåden.
Du er næsten i mål med din reklamation. Vi mangler blot de sidste informationer.
Du fjerner administratorbrugeren ved at logge ind på TTLock appen. Har du spørgsmål omkring sletning af administratorbrugeren kan du kontakte os på salg@jasaco.dk .
Ønsker du en ny vare udleveret før den defekte vare indleveres betales/faktureres den nye vare inden afsendelse, og vil (såfremt at fejlen ikke kan afhjælpes/repareres) blive krediteret når reklamationen afsluttes. Afvises din reklamation vil en eventuel erstatningsvare ikke kunne krediteres eller returneres.